Počet záznamov: 1
Využitie event marketingu v komunikačnom mixe
Názov Využitie event marketingu v komunikačnom mixe Súbežný názov Exploitation of even marketing in communication mix Autorské údaje Vladimír Jóri, Štefan Majtán Autor Jóri Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Majtán Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-3941-8 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá event marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * firmy * Slovensko * Amerika Anotácia Pozitívne výsledky uplatňovania event marketingu v marketingovom komunikačnom mixe firiem. Event marketing sa považuje za komunikačný nástroj so silným emocionálnym nábojom. Jeho popularita rastie na celom svete a je považovaný za strategický a merateľný nástroj. V súčasnosti zaujíma vedúce postavenie v marketingovej stratégii mnohých značiek. Marketing zážitkový. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01877-042, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 398.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1