Počet záznamov: 1  

Využitie event marketingu v komunikačnom mixe

  1. Názov Využitie event marketingu v komunikačnom mixe
    Súbežný názovExploitation of even marketing in communication mix
    Autorské údajeVladimír Jóri, Štefan Majtán
    Autor Jóri Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Majtán Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-3941-8
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá event marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * firmy * Slovensko * Amerika
    AnotáciaPozitívne výsledky uplatňovania event marketingu v marketingovom komunikačnom mixe firiem. Event marketing sa považuje za komunikačný nástroj so silným emocionálnym nábojom. Jeho popularita rastie na celom svete a je považovaný za strategický a merateľný nástroj. V súčasnosti zaujíma vedúce postavenie v marketingovej stratégii mnohých značiek. Marketing zážitkový.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01877-042, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti398.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.