Počet záznamov: 1
Marketingové programy koncentrované na segment seniorov
Názov Marketingové programy koncentrované na segment seniorov Súbežný názov Marketing programmes focused on the seniors segment Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století : sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 11. - 12. září 2014 v Olomouci. S. 318-325. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2014 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Chovancová Miloslava ; Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87533-07-9 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * seniori * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová Anotácia Vymedzenie pojmu a štruktúra segmentu seniorov. Marketingové koncepcie pre segment seniorov. Odporúčania pre tvorbu marketingového mixu v segmente seniorov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01178-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 406 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1