Počet záznamov: 1  

Marketingové programy koncentrované na segment seniorov

  1. Názov Marketingové programy koncentrované na segment seniorov
    Súbežný názovMarketing programmes focused on the seniors segment
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století : sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 11. - 12. září 2014 v Olomouci. S. 318-325. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2014 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Chovancová Miloslava ; Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87533-07-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * seniori * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová
    AnotáciaVymedzenie pojmu a štruktúra segmentu seniorov. Marketingové koncepcie pre segment seniorov. Odporúčania pre tvorbu marketingového mixu v segmente seniorov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01178-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF406 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.