Počet záznamov: 1
Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
Title Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie Parallel title Influence of emotions on consumer behaviour Author info Dominika Ďurišková, Mária Šášiková Author Ďurišková Dominika Co-authors Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 58-69 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords organizácie neziskové * reklama * farby * emócie * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa Annotation Charakterizácia miery vplyvu emócii na spotrebiteľské správanie. Na základe získaných údajov o danej problematike a informácii z vlastného výskumu autorky potvrdili, že emócie majú rozhodujúci vplyv pri rozhodovaní sa spotrebiteľa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01628-008, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 628.5 KB from the EU IP address after logging in článok
Počet záznamov: 1