Počet záznamov: 1  

Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
    Súbežný názovInfluence of emotions on consumer behaviour
    Autorské údajeDominika Ďurišková, Mária Šášiková
    Autor Ďurišková Dominika
    Spoluautori Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 58-69 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá organizácie neziskové * reklama * farby * emócie * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaCharakterizácia miery vplyvu emócii na spotrebiteľské správanie. Na základe získaných údajov o danej problematike a informácii z vlastného výskumu autorky potvrdili, že emócie majú rozhodujúci vplyv pri rozhodovaní sa spotrebiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01628-008, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF628.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.