Počet záznamov: 1
Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie Súbežný názov Influence of emotions on consumer behaviour Autorské údaje Dominika Ďurišková, Mária Šášiková Autor Ďurišková Dominika Spoluautori Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 58-69 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá organizácie neziskové * reklama * farby * emócie * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa Anotácia Charakterizácia miery vplyvu emócii na spotrebiteľské správanie. Na základe získaných údajov o danej problematike a informácii z vlastného výskumu autorky potvrdili, že emócie majú rozhodujúci vplyv pri rozhodovaní sa spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01628-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 628.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1