Počet záznamov: 1  

Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava

  1. Názov Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava
    Súbežný názovMarketing of sports club HC Slovan Bratislava
    Autorské údajeMichaela Krescanková, Alexandra Miladinovič
    Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Miladinovič Alexandra
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 102-108 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá šport * komunikácia marketingová * mix komunikačný
    AnotáciaPriblíženie problematiky športového marketingu a analýza vnímania marketingových aktivít športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Vytvorenie obrazu vnímania vybraných prvkov marketingového mixu a marketingovej komunikácie športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Východiská a odporúčania pre ďalšie smerovanie aktivít športového klubu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01628-013, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF458.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.