Počet záznamov: 1  

Európsky trh retailingu

  1. Názov Európsky trh retailingu
    Súbežný názovThe European retailing market
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. S. 23-32 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík ; Kubiš Juraj. ISBN 978-80-225-3964-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá retailing * maloobchod * maloobchod špecializovaný * príležitosť pracovná * zamestnanie * Európa * Slovensko
    AnotáciaCharakter európskeho retailingu. Podiel vnútorného obchodu na tvorbe HDP, jeho podiel na zamestnanosti v EÚ a v SR. Európske typy retailingu - store retail, non-store retail. Priamy predaj, internetové podnikanie, internetový obchod, internetový marketing. Perspektívy európskeho retailingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01494-002, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti377.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.