Počet záznamov: 1
Budovanie značky a dôvery spotrebiteľa
Názov Budovanie značky a dôvery spotrebiteľa Súbežný názov Brand building and consumer confidence Autorské údaje Bohumila Tauchmannová Autor Tauchmannová Bohumila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. S. 115-122 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík ; Kubiš Juraj. ISBN 978-80-225-3964-7 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá trh * spotrebitelia * výchova * vzdelávanie * dôvera * projekty * Slovensko * ochrana spotrebiteľa * úpravy právne Anotácia Príspevok je prioritne orientovaný na Národný vzdelávací projekt spoločenskej zodpovednosti zameraný na podporu stability makroekonomiky Slovenska – Kvalita z našich regiónov. Projekt sa snaží o dosiahnutie synergie a partnerstva medzi jednotlivými účastníkmi trhu tak, aby spoločne dokázali vzdelávať spotrebiteľa a vplývať na jeho nákupné rozhodnutia v prospech všetkých účastníkov trhu. Právny rámec ochrany spotrebiteľa v EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01494-011, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 942.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1