Počet záznamov: 1
The increasing importance of shopping centres
Názov The increasing importance of shopping centres Preklad názvu Rastúci význam obchodných centier Autorské údaje Lucia Folvarčíková Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 10-17 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá centrá nákupné * zákazníci * správanie spotrebiteľa Anotácia Význam nákupných centier pre európsku ekonomiku (ESTC, ICSC Europe 2008) a ich typologické rozdelenie. Kritériá pre úspešné nákupné centrum. Charakteristika obchodných centier na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01937-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 321.9 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1