Počet záznamov: 1  

The increasing importance of shopping centres

  1. Názov The increasing importance of shopping centres
    Preklad názvuRastúci význam obchodných centier
    Autorské údajeLucia Folvarčíková
    Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 10-17 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá centrá nákupné * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVýznam nákupných centier pre európsku ekonomiku (ESTC, ICSC Europe 2008) a ich typologické rozdelenie. Kritériá pre úspešné nákupné centrum. Charakteristika obchodných centier na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01937-012, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF321.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.