Počet záznamov: 1
Marketingová koncepcia pre neziskový sektor
Názov Marketingová koncepcia pre neziskový sektor Súbežný názov Marketing concept in the nonprofit sector Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 7-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti Heslá organizácie neziskové * organizácie nevládne * organizácie ziskové * spolupráca podnikov * marketing * fundraising Anotácia Postavenie a význam neziskového sektora v národnej ekonomike. Počet mimovládnych neziskových organizácií v SR počas rok 2002-2010. Marketingové partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Dvojzložkový cieľový trh neziskovej organizácie. Formy účinnej spolupráce ziskového a neziskového sektora - fundraising a dobročinný marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-002, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 435.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1