Počet záznamov: 1  

SoLoMo – New Era of Digital Marketing?

  1. Názov SoLoMo – New Era of Digital Marketing?
    Preklad názvuSoLoMo - nová éra digitálneho marketingu?
    Autorské údajeMária Vasiľová, Paulína Krnáčová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 105-112 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá médiá sociálne * lokalizácia * marketing * komunikácia elektronická
    AnotáciaDefinícia marketingového konceptu SoLoMo - sociálne médiá, lokálny a moderný marketing. Požiadavky na výkon SoLoMO v praxi. Zaangažovanosť značky, lojalita zákazníka a podpora lokálneho podnikania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01937-007, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF612.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.