Počet záznamov: 1  

Obchodno-spoločenské centrá

  1. Názov Obchodno-spoločenské centrá
    Súbežný názovShopping centres
    Autorské údajeLucia Folvarčíková
    Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 70-77 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá centrá obchodné * centrá nákupné * strediská nákupné * Európa * Slovensko
    AnotáciaSúčasný stav rozvoja obchodno-spoločenský centier, ako novodobého fenoménu jednej z foriem koncentrácie ponuky v obchode, hrubá prenajímateľná plocha európskych nákupných centier. Súčasný stav obchodno-spoločenských centier na Slovensku, najväčšie nákupné centrá na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01863-008, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti476 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.