Počet záznamov: 1
Obchodno-spoločenské centrá
Názov Obchodno-spoločenské centrá Súbežný názov Shopping centres Autorské údaje Lucia Folvarčíková Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 70-77 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá centrá obchodné * centrá nákupné * strediská nákupné * Európa * Slovensko Anotácia Súčasný stav rozvoja obchodno-spoločenský centier, ako novodobého fenoménu jednej z foriem koncentrácie ponuky v obchode, hrubá prenajímateľná plocha európskych nákupných centier. Súčasný stav obchodno-spoločenských centier na Slovensku, najväčšie nákupné centrá na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 476 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1