Počet záznamov: 1
Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov
Názov Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12 Autorské údaje Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová, recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová Ďalší autori Škorvagová Simona (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zorkóciová Otília (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Balhar Víťazoslav (Recenzent) EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Farkašová Nora (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - 176 s. [8,8 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-4001-8 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (13) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 883106, 883107 Archív EPC E14 01452-001, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 883106 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 883107 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1