Počet záznamov: 1
Lojalitné stratégie súčasnosti
Názov Lojalitné stratégie súčasnosti Súbežný názov Current loyalty strategies Autorské údaje Michaela Krescanková Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 241-253 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing vzťahový * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * nákup Anotácia Vernostné programy charakterizujeme ako štruktúrované marketingové stratégie ponúkajúce výhody lojálnemu nákupnému správaniu. Cieľom je motivovať segment cieľových zákazníkov k opakovaným nákupom a vyhýbaniu sa konkurencii. Pri ich tvorbe je nutné si uvedomiť, že vernosť sa nedá kúpiť, podnik sa k nej musí dopracovať a zaslúžiť si ju. Lojalita predstavuje dobrovoľnú vernosť k firme. Spôsoby ako merať účinnosť lojalitného programu danej firmy. Lojalitné stratégie, trendy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-023, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 494.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1