Počet záznamov: 1  

Lojalitné stratégie súčasnosti

  1. Názov Lojalitné stratégie súčasnosti
    Súbežný názovCurrent loyalty strategies
    Autorské údajeMichaela Krescanková
    Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 241-253 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing vzťahový * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnotáciaVernostné programy charakterizujeme ako štruktúrované marketingové stratégie ponúkajúce výhody lojálnemu nákupnému správaniu. Cieľom je motivovať segment cieľových zákazníkov k opakovaným nákupom a vyhýbaniu sa konkurencii. Pri ich tvorbe je nutné si uvedomiť, že vernosť sa nedá kúpiť, podnik sa k nej musí dopracovať a zaslúžiť si ju. Lojalita predstavuje dobrovoľnú vernosť k firme. Spôsoby ako merať účinnosť lojalitného programu danej firmy. Lojalitné stratégie, trendy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01863-023, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti494.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.