Počet záznamov: 1  

Kvalita ako konkurenčná výhoda v sektore služieb

  1. Názov Kvalita ako konkurenčná výhoda v sektore služieb
    Súbežný názovQuality such as competitive advantage in the services sector
    Autorské údajeAlica Lacková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 303-313 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    PoznámkyKEGA 017EU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá kvalita služieb * riadenie kvality * ruch cestovný * strediská informačné * Slovensko
    AnotáciaAnalýza a zhodnotenie súčasnej úrovne kvality turistických informačných centier v Slovenskej republike. Vplyv kvality na konkurencieschopnosť. Ekonomický význam konkurencieschopnosti. Index globálnej konkurencieschopnosti. Konkurencieschopnosť SR. Kvalita v službách, riadenie kvality v službách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01863-028, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti525.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.