Počet záznamov: 1
Dizajn ako súčasť budovania imidžu firmy
Názov Dizajn ako súčasť budovania imidžu firmy Súbežný názov Design as part of building the company's image Autorské údaje Jozef Mlakay Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 352-359 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá dizajn * imidž * identita podniková * kultúra podniková * komunikácia firemná * pojmy * definície Anotácia Dizajn, imidž - pojmy, definície. Imidž firmy možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou. Firemný dizajn je jednotná vizuálna úprava výstupov firmy, a často býva zameniteľný s pojmom firemná identita. V súčasnosti je neoddeliteľnou súčasťou marketingovej stratégie a budovania imidžu firmy. Model komplexnej firemnej identity. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-033, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 461.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1