Počet záznamov: 1
Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov
Názov Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov Súbežný názov Conceptual framework for marketing projects evaluation Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 360-369 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá projekty * marketing * marketing projektový * ukazovatele * predmety učebné Anotácia Teória a prax v súčasnosti pozná vyše šesťdesiat rôznych marketingových merných ukazovateľov. Zistenia v praxi však potvrdzujú nízku mieru ich poznania a využívania. Na druhej strane absentuje ich ucelenejšie teoretické spracovanie. Tento nedostatok má za cieľ odstrániť i pripravovaný predmet - hodnotenie úspešnosti marketingových projektov – a najmä spracovanie vedeckých, odborných článkov a statí v rámci prípravy predmetu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-034, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 354.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1