Počet záznamov: 1
Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch
Názov Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch Súbežný názov Key factors of retail mix in foreign markets Autorské údaje Marta Pavliková Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 399-408 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * retailing * sortiment obchodný * ceny * komunikácia * distribúcia * štandardizácia Anotácia Teoretické prístupy k vymedzeniu retailmanažmentu. Faktory retailového mixu - produkt, cena, komunikácia, distribúcia. Štandardizácia a adaptácia kľúčových retailových faktorov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-037, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 462.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1