Počet záznamov: 1  

Strategický pohľad na environmentálnu udržateľnosť podnikania

  1. Názov Strategický pohľad na environmentálnu udržateľnosť podnikania
    Autorské údajeSimona Škorvagová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 115-126. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá rozvoj trvalo udržateľný * politika environmentálna * podnikanie * výkonnosť * marketing environmentálny
    AnotáciaChápanie trvalo udržateľného rozvoja. Environmentálna udržateľnosť. Udržateľnosť ako nevyhnutná súčasť podnikateľskej a marketingovej stratégie - strategický pohľad.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01452-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.