Počet záznamov: 1  

Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer

  1. Názov Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer
    Súbežný názovChanging business strategies and their current environmental dimension
    Autorské údajeLucia Furdová
    Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 121-125 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
    PoznámkyPMVP I-14-109-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podnikateľská * Európska únia * politika environmentálna * ochrana prostredia životného * systémy environmentálne manažérske * výhody konkurenčné
    AnotáciaVymedzenie kľúčových zmien v podnikateľských stratégiách za posledných sto rokov. Makroekonomické hľadisko - súčasné environmentálne požiadavky Európskej únie (napr. sledovanie uhlíkovej stopy, environmentálne hodnotenie EIA). Mikroekonomické hľadisko - environmentálna stratégia podniku ako implementácia požiadaviek súvisiacich s ochranou životného prostredia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01380-018, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF455.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.