Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru

  1. Názov Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru
    Súbežný názovEthnocentrism of Slovak consumers when purchasing selected goods
    Autorské údajeJozef Gajdoš
    Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 73-78 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * nákup * Slovensko * kultúra * správanie spotrebiteľa * zelenina * ovocie * dotazníky
    AnotáciaHodnotenie etnocentrizmu mladých slovenských spotrebiteľov pri nákupe ovocia a zeleniny. Východiskom sú spotrebiteľské správanie, nákupný proces a modifikovaná metóda CETSCALE. Výsledky uskutočneného prieskumu sú porovnávané s výsledkami iných prieskumov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01380-016, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF502.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.