Počet záznamov: 1  

Značková politika v marketingovej stratégii

  1. Názov Značková politika v marketingovej stratégii
    Súbežný názovBrand policy in the marketing strategy
    Autorské údajeAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 223-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky * marketing * stratégia marketingová * riadenie strategické * značky maloobchodné * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaInterpretácie značky. Trendy v oblasti značkovej politiky. Strategické riadenie značiek. Pojem privátna značka. Spotrebiteľský postoj k predajcom privátnych značiek.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01380-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF474.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.