Počet záznamov: 1
Impact of Cultural Differences between the Czech and Slovak Consumer Shopping Behaviour in the Changed Economic Conditions
Názov Impact of Cultural Differences between the Czech and Slovak Consumer Shopping Behaviour in the Changed Economic Conditions Preklad názvu Vplyv kultúrnych rozdielov medzi českými a slovenskými spotrebiteľskými zvykmi Autorské údaje Valéria Honaizer Svobodová Autor Honaizer Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 176-185 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4 Poznámky Tab.. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 39 - Národopis. Etiketa Heslá rozmanitosť kultúrna * zvyklosti kultúrne * analýza hodnotová * marketing medzinárodný * spotrebitelia Anotácia Význam kultúry v spotrebiteľskom správaní. Ekonomické ukazovatele v SR a ČR a štruktúra výdavkov domácností. Porovnanie vývoja spotreby bielej techniky. Hofstedeho ukazovatele kultúrnych rozdielov: Power Distance Index (PDI) (sila distribúcie nákupnej sily), Uncertainity Avoidance Index (UAI) (miera vyhnutiu sa neistote), Individualism vs collectivism (IDV) a Masculinity vs Feminity (MAS). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01723-019, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 675.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1