Počet záznamov: 1  

Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling

  1. Názov Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling
    Preklad názvuTvorba zákazníckej hodnoty a modelovanie zákazníckej ziskovosti
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 382-393 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá tvorba zisku * investície nevýrobné * marketing * ukazovatele nefinančné * ukazovatele rentability
    AnotáciaAnalýza individuálnych zákazníckych dát. Model na riadenie marketingových aktivít pre individuálneho zákazníka. Nefinančná stránka zákazníckej hodnoty. Parametrická štruktúra modelov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01723-039, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF835.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.