Počet záznamov: 1
Národná kultúra a špecifiká spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách
Názov Národná kultúra a špecifiká spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách Autorské údaje Maisa E. Sejfullaeva Autor Sejfullaeva Maisa E. Zdrojový dokument Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 106-114. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1339-3502 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Rusko * Slovensko * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Anotácia Analýza špecifik spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách, ktoré významne ovplyvňujú proces uskutočnenia nákupu. Na kontrolných príkladoch sa poukazuje na úspechy a neúspechy, spôsobené neznalosťou alebo ignorovaním osobitostí socio-kultúrneho prostredia danej krajiny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 686.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1