Počet záznamov: 1  

Národná kultúra a špecifiká spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách

  1. Názov Národná kultúra a špecifiká spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách
    Autorské údajeMaisa E. Sejfullaeva
    Autor Sejfullaeva Maisa E.
    Zdrojový dokument Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 106-114. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1339-3502
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Rusko * Slovensko * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnotáciaAnalýza špecifik spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách, ktoré významne ovplyvňujú proces uskutočnenia nákupu. Na kontrolných príkladoch sa poukazuje na úspechy a neúspechy, spôsobené neznalosťou alebo ignorovaním osobitostí socio-kultúrneho prostredia danej krajiny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF686.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.