Počet záznamov: 1  

Výzkum spokojenosti zákazníků

  1. Názov Výzkum spokojenosti zákazníků
    Autorské údajeRadek Tahal
    Autor Tahal Radek
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 4 (2014), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * dotazníky
    AnotáciaLojálnosť zákazníkov. Firmy sa dnes, keď je už trh relatívne nasýteny, od koncentrácie na okamžitý predaj skôr zameriavajú na nadviazanie dlhodobého partnerstva so zákazníkom a na získanie dôvery, ktorá povedie k opakovaným nákupom a budovaniu dobrého mena. Rámcový popis metodiky výskumu spokojnosti zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.