Počet záznamov: 1  

Věrnostní programy a jejich vnímaní zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů

  1. Názov Věrnostní programy a jejich vnímaní zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů
    Preklad názvuLoyalty Programs and their Perception by Customers and by The Operators of Retail e-Shops
    Autorské údajeRadek Tahal, Václav Stříteský
    Autor Tahal Radek
    Spoluautori Stříteský Václav
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 22, č. 4 (2014), s. 30-41. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2014. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá programy vernostné * reťazce obchodné * zákazníci * trh * internet * Česko
    AnotáciaVernostné programy v prostredí internetu a významných maloobchodných reťazcov na českom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF205.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.