Počet záznamov: 1  

Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi

  1. Názov Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi
    Preklad názvuThe Importance of trust in modern marketing management with emphasis on customers relationships
    Autorské údajeMagdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová
    Autor Samuhelová Magdalena
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 7-17. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing manažment * sociológia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVýchodiská chápania pojmu dôvera s akcentom na filozoficko-sociologické ponímanie. Pojem dôvera podľa Giddensa. Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.