Počet záznamov: 1  

Nový rozmer marketingového riadenia - meranie výkonnosti marketingu v organizaciácii

  1. Názov Nový rozmer marketingového riadenia - meranie výkonnosti marketingu v organizaciácii
    Preklad názvuA New dimension of marketing management - marketing performance measurement in the organization
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 18-27. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti
    AnotáciaMarketingová výkonnosť, oblasti je prejavovania. Hodnotenie marketingovej výkonnosti. Ukazovatele hodnotenia výkonnosti komunikačnej stratégie organizácie. Súbor prvkov tvoriacich systém pre hodnotenie výkonnosti marketingového riadenia v organizácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.