Počet záznamov: 1  

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

  1. Názov Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
    Preklad názvuGender and attitudes of slovak customer`s towards brand
    Autorské údajePeter Štarchoň, Dagmar Weberová
    Autor Štarchoň Peter
    Spoluautori Weberová Dagmar
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 36-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rovnosť rodová * Slovensko * značky * diferenciácia rodová * vzťahy genderové * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaAktuálny stav rodovej rovnosti na Slovensku. Rodová príslušnosť a marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.