Počet záznamov: 1  

Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014

  1. Názov Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014
    Preklad názvuMarketing of territorial units in the context of municipal elections in 2014
    Autorské údajeFrantišek Olšavský
    Autor Olšavský František
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 43-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * voľby * politika komunálna * mestá * obce
    AnotáciaTeoretické východiská marketingu územných jednotiek. Prvotné prejavy marketingu územných jednotiek. Komunálne voľby a marketing územných jednotiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.