Počet záznamov: 1  

Unusual advertising or the dawn of a traditional component of marketing communications?

  1. Názov Unusual advertising or the dawn of a traditional component of marketing communications?
    Preklad názvuNeobvyklá reklama alebo súmrak tradičnej súčasti komunikačného mixu?
    Autorské údajePavel Štrach
    Autor Štrach Pavel
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 58-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * propagácia * reklama * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaReklama a propagácia realizovaná prostredníctvom masmédií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.