Počet záznamov: 1  

Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii

  1. Názov Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeKatarína Plevová
    Autor Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentRevue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 63-65. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, Inštitút manažmentu, 2014. ISBN 978-80-554-0892-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * hudba * výrobky * produkty
    AnotáciaHudba a marketingová komunikácia. Hudba v reklame. Hudba v predajniach. Product placement v piesňach a hudobných videoklipoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01278-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.