Počet záznamov: 1
Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike
Názov Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike Autorské údaje Lukáš Hanzlíček Autor Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 158-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky * značky maloobchodné * tovar * sortiment tovaru * maloobchod * siete obchodné * prieskum Anotácia Sortimentná politika v maloobchode. Privátne značky. Výhody a nevýhody privátnych značiek. Trhový podiel privátnych značiek. Využitie privátnych značiek v spoločnosti Tesco Stores na Slovensku. Hodnotenie a výsledky kvantitatívneho prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01301-014, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1