Počet záznamov: 1  

Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch

  1. Názov Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch
    Autorské údajeLucia Stachová
    Autor Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 172-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Heslá tovar * sortiment tovaru * značky * hodnota * riadenie * zákazníci * predaj * nákup
    AnotáciaParadox výberu z veľkého sortimentu tovarov. Jednoduchosť verzus komplexnoť, menej je viac. Sklon k zmene značky a hodnota značky. Modely hodnoty značky. Lovermarks model. Navrhovaný model riadenia sortimentu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01301-015, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.