Počet záznamov: 1
Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách
Názov Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách Autorské údaje Zuzana Ondrejová Autor Ondrejová Zuzana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Zdrojový dokument Nové perspektívy vo výskume cudzích jazykov : zborník vedeckých prác. S. 55-63 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2014 / Stradiotová Eva ; Kunovská Ingrid ; Štefančík Radoslav. ISBN 978-80-969043-7-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Heslá jazyky cudzie * angličtina * reklama * médiá Anotácia Jazyk reklamy, ktorý tvorcovia reklamných, inzertných textov používajú, má za úlohu nielen informovať, ale predovšetkým sprostredkovať intepretáciu informácie, resp. komunikačného posolstva, a presvedčiť o ňom čitateľa. Tvorcovia textov sa pri výbere jazykových prostriedkov stále častejšie orientujú na používanie atribútov výnimočnosti, odlišnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01410-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 69.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1