Počet záznamov: 1  

Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit

  1. Názov Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit
    Preklad názvuOsobnosť konzumenta ako faktor nákupného správania v maloobchodnej jednotke
    Autorské údajePavol Kita, Veronika Kitová, Marta Grossmanová
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kitová Veronika
    Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. Nr. 5 (2014), pp. 38-43 online. - Arad : Adoram, 2014. ISSN 2344-2409
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * osobnosť * siete maloobchodné * systémy informačné geografické
    AnotáciaVzorka 11389 spotrebiteľov v Bratislave vyhodnotená metódami viacdimenzionálneho škálovania a GIS.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01830-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: Nr. 5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF477.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.