Počet záznamov: 1  

Preferované formy propagácie využiteľné v geoturizme z pohľadu sledovaných cieľových skupín

  1. Názov Preferované formy propagácie využiteľné v geoturizme z pohľadu sledovaných cieľových skupín
    Súbežný názovPrefered promotion forms available in geotourism from the perspective of target groups
    Autorské údajeBarbara Hlavňová, Henrieta Pavolová
    Autor Hlavňová Barbara
    Spoluautori Pavolová Henrieta
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 5, č. 2 (prosinec 2014), s. 26-34. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2014. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * prieskum * propagácia * reklama * zľavy obchodné * internet
    AnotáciaPrezentácia výsledkov prieskumu účastníkov cestovného ruchu, ktorého cieľom bolo zistiť preferované formy propagácie z pohľadu sledovaných cieľových skupín. Využívané formy podpory predaja. Nákup cez zľavové portály. Postavenie osobného predaja podľa sledovaných cieľových skupín. Postavenie nástrojov public relations podľa sledovaných cieľových skupín.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF6.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.