Počet záznamov: 1  

A Social Marketing Approach to Behaviour Change

  1. Názov A Social Marketing Approach to Behaviour Change
    Preklad názvuPrístup sociáneho marketingu ku zmene správania
    Autorské údajeEva Bikárová
    Autor Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 16-24 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * behaviorizmus * hazard morálny * organizácie neziskové * analýzy
    AnotáciaDefinícia a klasifikácia sociálneho marketingu. Marketingové analýzy, marketingový mix, etické dilemy. Stupne zmeny správania populácie vplyvom sociálneho marketingu. Rámec behaviorálneho manažmentu. Nevedomé efekty sociálnych kampaní. Limity sociálneho marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01933-016, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti696.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.