Počet záznamov: 1
Impact of consumer values on effective advertising message development
Názov Impact of consumer values on effective advertising message development Preklad názvu Účinok spotrebiteľských hodnôt na rozvoj efektívnej reklamnej správy Autorské údaje Barbora Paholková, Sherzod Karimov Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 135-140 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá preferencie spotrebiteľské * hypotézy * komunikácia marketingová Anotácia Rebríček hodnôt spotrebiteľa a vyvodenie hypotéz o jeho správaní. Testovanie hypotéz modelom MECCAS. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01933-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 600.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1