Počet záznamov: 1  

Brand Position of Slovak Company

  1. Názov Brand Position of Slovak Company
    Preklad názvuPostavenie značky v slovenskej spoločnosti
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Zuzana Jakubčová
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Jakubčová Zuzana
    Zdrojový dokument Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 19, no. 2 (2014), pp. 197-204. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky kvality * značky výrobkov * zákazníci * ženy * dizajn * kvalita tovaru
    AnotáciaPrieskum medzi zákazníkmi-ženami o povedomí značky Makyta v Žiline. Dotazníkové témy: cena, kvalita, inovácie, dizajn, použiteľnosť, trvácnosť a zákaznícke presvedčenie.
    URL http://www.efst.hr/management/Vol19No2-2014/12-Mihalcova_Pruzinsky_Jakubcova.pdf
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01909-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.