Počet záznamov: 1  

CRM: Ako sa to začalo a kam to kráča

  1. Názov CRM: Ako sa to začalo a kam to kráča
    Autorské údajeFrantišek Daník
    Autor Daník František
    Zdrojový dokument Infoware : magazín pre IT profesionálov. Roč. 11, č. 1-2 (2015), s. 37. - Bratislava : Digital Visions, 2015. ISSN 1335-4787
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * softvér * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaCRM nebol vždy taký masívny a samostatný softvér, na ktorý sa dnes spolieha toľko firiem. V priebehu posledných štyroch desaťročí sa vyvinul z variácií niekoľkých obchodných programov. Súčasné trendy v CRM. CRM v budúcnosti.
    URL http://static.itnews.sk/a542/file/item/sk/0000/iw_1_2_2015_inz.Zni0.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1