Počet záznamov: 1  

Sociálne siete a ich využitie v podnikovom prostredí

  1. Názov Sociálne siete a ich využitie v podnikovom prostredí
    Autorské údajeMartin Gál
    Autor Gál Martin
    Zdrojový dokument Infoware : magazín pre IT profesionálov. Roč. 11, č. 1 (2015), s. 44. - Bratislava : Digital Visions, 2015. ISSN 1335-4787
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá siete sociálne * stratégia marketingová * systémy informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * prostredie podnikové
    AnotáciaCesta organizácií k sociálnym sieťam vedie od nulového poznania a nulovej integrácie cez reaktívne využitie (riešenie veľkej PR krízy, riešenie sťažností, servis cez sociálne kanály, analýza trhu a konkurencie), ktoré znižuje straty, až k proaktívnemu využitiu (generovanie tipov, sociálny predaj, marketing a propagácia, budovanie značky, lojalitný systém), ktoré generuje zisk. Reaktívny prístup k SS tvorí základ, na ktorom možno potom stavať proaktívne riešenia, pričom najlepšie firmy vždy využívajú oba prístupy.
    URL http://static.itnews.sk/a542/file/item/sk/0000/iw_1_2_2015_inz.Zni0.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1