Počet záznamov: 1
Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu
Názov Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu Preklad názvu Marketing plays one of the key tasks for the business. Autorské údaje Gabriela Masárová Autor Masárová Gabriela Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 9-16. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Anotácia Marketing zohráva jednu z kľúčových úloh pre podnikanie. Napomáha udržať si zákazníkov a zároveň získavať zákazníkov nových. Dôležitú úlohu v tejto činnosti zohráva práve komunikačný mix, ktorý zabezpečuje podávanie informácií a oslovovanie súčasných i potenciálnych zákazníkov. Tradičné nástroje komunikačného mixu sú najčastejšie používané prvky. Problémom je, že ich účinnosť v dnešnej dobe klesá, a preto sa stávajú pre podniky čím ďalej, tým menej efektívnymi. Nástroje komunikačného mixu, ktoré sú v súčasnosti v podnikoch využívané a zároveň, ako by podniky reagovali na možnosti využívanie moderných nástrojov komunikačného mixu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
článok
Počet záznamov: 1