Počet záznamov: 1  

Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov

  1. Názov Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov
    Preklad názvuInfluence of concept corporate social responsibility for the buying behavior of customers
    Autorské údajeKatarína Moravčíková
    Autor Moravčíková Katarína
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 26-37. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * informácie * podnikanie zodpovedné
    AnotáciaVnímanie spoločenskej zodpovednosti z pohľadu zákazníkov. Nielen podniky sa musia správať zodpovedne voči spoločnosti, ale aj zákazníci by mali prejavovať záujem o informácie z oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.