Počet záznamov: 1
Spoločensky zodpovedné podnikanie prostredníctvom retroinovácií
Názov Spoločensky zodpovedné podnikanie prostredníctvom retroinovácií Preklad názvu Corporate social responsibility through the retro-innovation Autorské údaje Erika Loučanová, Ján Parobek Autor Loučanová Erika Spoluautori Parobek Ján Zdrojový dokument Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 4, č. 1 (2014), s. 69-79. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2014. ISSN 1338-435X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * inovácia * stratégia inovačná Anotácia Problematika retro-inovácií, ako fenoménu, ich vlastnosti, príčiny a dôsledky pre spoločensky zodpovedné podnikanie (CSR). CSR je proces s cieľom podporovať pozitívny vplyv prostredníctvom svojich činností na životné prostredie, spotrebiteľov, zamestnancov, podniky, a všetkých ostatných stakeholderov. Zrýchlené tempo technologických a sociálnych zmien spôsobuje ľuďom stres. Tento sociálny problém je príznakom „future šoku“. A preto na pozadí tzv. „podnikania dát“ a zrýchľujúceho sa tempa na trhu sú tendencie k tvorbe retro-inovácií. Nové tovary a služby sú navrhované tak, aby nás spájali so spôsobmi z minulosti, ktoré sú nostalgické, interaktívne a environmentálne. To vedie k jedinečnému druhu inovácie – nových technológií, nových produktov alebo skúseností. CSR prostredníctvom retro-inovácií podporuje pozitívny vplyv na činnosti predovšetkým voči zákazníkom, zamestnancom, komunite a tým eliminuje „future šok“. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1
článok
Počet záznamov: 1