Počet záznamov: 1  

Spoločensky zodpovedné podnikanie prostredníctvom retroinovácií

  1. Názov Spoločensky zodpovedné podnikanie prostredníctvom retroinovácií
    Preklad názvuCorporate social responsibility through the retro-innovation
    Autorské údajeErika Loučanová, Ján Parobek
    Autor Loučanová Erika
    Spoluautori Parobek Ján
    Zdrojový dokument Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 4, č. 1 (2014), s. 69-79. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2014. ISSN 1338-435X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * inovácia * stratégia inovačná
    AnotáciaProblematika retro-inovácií, ako fenoménu, ich vlastnosti, príčiny a dôsledky pre spoločensky zodpovedné podnikanie (CSR). CSR je proces s cieľom podporovať pozitívny vplyv prostredníctvom svojich činností na životné prostredie, spotrebiteľov, zamestnancov, podniky, a všetkých ostatných stakeholderov. Zrýchlené tempo technologických a sociálnych zmien spôsobuje ľuďom stres. Tento sociálny problém je príznakom „future šoku“. A preto na pozadí tzv. „podnikania dát“ a zrýchľujúceho sa tempa na trhu sú tendencie k tvorbe retro-inovácií. Nové tovary a služby sú navrhované tak, aby nás spájali so spôsobmi z minulosti, ktoré sú nostalgické, interaktívne a environmentálne. To vedie k jedinečnému druhu inovácie – nových technológií, nových produktov alebo skúseností. CSR prostredníctvom retro-inovácií podporuje pozitívny vplyv na činnosti predovšetkým voči zákazníkom, zamestnancom, komunite a tým eliminuje „future šok“.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.